jeppe hvergel

Fysioterapeut Jeppe Hvergel

personligt

Jeppe har stor interesse for idræt og spiller selv fodbold, squash og padeltennis samt cykler og styrketræner.

– Selvom mange finder stor glæde ved idræt og fysisk aktivitet, er jeg meget bevidst om, at det ikke er sådan for alle. Heldigvis er det ikke sådan, at træning nødvendigvis skal være drønhårdt for at give resultater. Jeg vil meget gerne hjælpe med at finde en form, der passer dig.

coach

Jeppe har taget en uddannelse som vanecoach. Vanecoaching handler om livskvalitet, livsglæde, tilfredshed med sig selv, – tilfredshed med sit liv.

– Jeg arbejder ikke med kure, påbud, kostplaner eller formaninger. Men med hvordan vi i fællesskab finder ud af at nå målet.

Et vanecoachforløb er for dig, der ønsker små eller store varige ændringer i din hverdag og i dit liv.

skulderspeciale

Jeppe har taget flere kurser i behandling af “den smertefulde skulder”. Mange oplever vedvarende eller tilbagevendende skuldersmerter og flere beskriver, at de har vænnet sig til smerterne og ikke tror, at der er noget at gøre.

– Heldigvis forholder det sig oftest anderledes – også selvom generne har stået på i årevis. Med en grundig undersøgelse er det ofte muligt at vurdere, om det er realistisk at bedre smerter og funktion via et forløb.

Uddannelse

Jeppe Hvergel er uddannet i 2005 fra Fysioterapeutskolen i Odense.

Han startede i Årslev Fysioterapi under den sidste del af sin studietid i 2004 og blev efter endt uddannelse fastansat og har været der siden.

Efteruddannelse & kurser

• Uddannet Vanecoach ved Anne Gaardmand og Morten Elsøe
  • Certificeret til behandling af knæartrose (GLA:D-terapeut)
  • Certificeret til Den Udvidede Lænderygsundersøgelse (ULRUS)